لوله بازکنی و تخلیه چاه

انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه امین کاران به صورت لوله بازکنی شبانه روزی ، فوری و تضمینی

لوله بازکنی و تخلیه چاه

انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه امین کاران به صورت لوله بازکنی شبانه روزی ، فوری و تضمینی

جرثقیل سوله

جرثقیل سوله در سایت زینان با بهترین کیفیت عرضه می گردد.

جرثقیل وسیله ای برای انتقال کالاها و اجسام سنگین است. اجزا تشکیل دهنده جرثقیل ها شامل تیر، قلاب و کابل متصل به آن برای بلند کردن اشیا می باشد.

انواع جرثقیل سوله

نشریه ۳۲۵ که مربوط به طراحی سازه‌های صنعتی می‌شود انواع جرثقیل‌هایی که در سوله‌ها استفاده می‌شوند را به سه دسته‌ی زیر تقسیم کرده:

  1. جرثقیل سقفی:

یکی از مناسب‌ترین جرثقیل‌ها برای استفاده در سوله‌ها جرثقیل‌های سقفی هستند. دلیل مناسب بودن جرثقیل‌ها این است که یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای اینکه شما بتوانید تجهیزات سنگین را به راحتی انتقال بدهید؛ استفاده از جرثقیل‌های سقفی درون سوله می‌باشد.

جرثقیل‌های سقفی تقریباً می‌توانند 90 درصد فضای سوله را تشکیل بدهند؛ پس به راحتی می‌توانند برای کنترل و جابجایی تجهیزات سنگین به شما کمک کنند و آن را برای شما پوشش بدهد. استفاده از جرثقیل سقفی نسبت به انواع دیگر جرثقیل‌ها راحت‌تر است و همچنین مخارج و هزینه‌هایی که برای آن وجود دارد مانند برق سرویس‌های دوره‌ای کمتر است. کار کردن با این نوع جرثقیل‌ها بسیار ساده می‌باشد و شما برای اینکه بتوانید به راحتی با آن کار کنید نیاز به تخصص خاصی ندارید.

 این جرثقیل‌ها همان‌گونه که از نامشان پیداست در سقف سوله نصب می‌شوند. معمولا از این جرثقیل‌ها برای بارهای بیش از ۱ تن استفاده می‌شود. این جرثقیل‌ها شامل دو نوع دو پل و تک ‌پل هستند و همچنین این دو نوع نیز خود، شامل دو نوع بالانشین و آویز هستند. برای هر کدام از این انواع توضیح مختصری می‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.